CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 31, 2009

Kem Batu Kentut.. Here I Come!!!!!

Hiiiiiii there. . Seperti yg aku jnjikn, aku akn share xtvti aku thun ni.. Thnx 2my planner..Aku dpt update everythg because of my planner.. I used to wrote everythg dlm my lovely planner. So, skrg aku nk citer psl Camping yg aku hadiri dkt Bentong Pahang.. Dr 26 Jun 2009 – 28 Jun 2009.. Nama camp 2, Kem Batu KENTUT.. Ye Kentut.. Hehehe… mase mula2 dgr name camp ni, mmg tergelak bsr aku.. Ader ker name camp batu kentut.. Aku akn bg tau mcm maner dier dpt name batu kentut ni.. Tujuan camp ni diadakan adalah utk memupuk semangat berpasukan (teamwork)..
K, kitaorg b’tolak dr unisel ptg, n kami diiringi oleh En Kamarul n Abg Nan..Kak zaimah naik kereta dgn family dier.. Mase dlm bas 2, mcm2 xtviti la yg kitaorg buat utk menghilangkan bosn kitaorg ni.. Huhu.. En Zuraimy n En Wan pun ader skali, tp diaorg dtg naik kereta la kn..
Mula2 smp, lps sesi punggah memunggah beg, keadann kecoh sekjp sbb Bell hilang bg raket dier.. dlm beg dier 2, dipenuhi dgn raket yg berharga ratusan ringgit.. sabar ye Bella. Lps 2, kitaorg mkn mlm dn seterusnye kami diberikan talimat tentang pantang larang kat Camp ni.. tk leh sebut perkataan ULAR.. hehehe.. Nnti ular dtg.. ermm.. mlm jgn nk merayap.. K, batu kentut di beri nama sempena peristiwa yg jd kat situ..Di sekeliling kami dipenuhi dgn batu hampar.. Setiap kali hujan turun, air kt sungai bersebelahan kem kami akn mula naik, dan menghentm batu hampar yg sedia ader kt sungai tu, lalu menghasilkan bunyi kentut.. hehehe.. Tu la sejarah nyer.. K, xtvti pertama kami mlm 2, ader lah, Tgk movie, Citer Remember the Titan.. Citer ni mmg padat dgn msg.. mmg sengaja ditayangkan utk kami.. Mase tgh syok2 tgk movie 2, kami dikejutkn dgn incident muka Azie yg bengkak.. Entah knape, tba2 muka si Azie ni jd bengkak.. Sian dier.. Lps 2, check in, dh berehat la.. Dh mlm kn, nk wat xtvti aper nyer lg.. Aku sebilik dgn Q, Azie, n Dayana.. Aku mesti la amik katil atas sbb kalu kat bwh pns siut.. Mane leh tahan.. Bilik satu lagi plak, Bell, Wilma, Yaya, n Lina..
Hari pertama dimulakan dgn senam pg, n lps 2, aper lagi kn, kitaorg kna jogging laaa.. Aper yg buat aku happy ni, aku berjaya habiskn sesi jogging ni tnpa berhenti ok. Lps 2, kitaorg dikehendaki mengangkat partner masing2, n lari kegarisan penamat.. Dgn bangga nyer aku mengumumkan diri aku sbg pemenang.. Hho. Tgk la sape yg aku angkat.. Yaya jer.. Keje snang laaaa.. Aku lupa nk bg tau saper team lelaki kitaorg yg ikut, Alfhonso, Nuar, Arul, Ajim, Lucas, Ben, Syahmi, Abe, Well n Esther.. K2, lps 2 kitaorg bfast, then lps bfast ader sesi ceramah dr En Zuraimy.. (Ceramah ker?) aku pun tk past ink panggil aper sesi ni.. Taklimat, Ceramah, Lecture.. aper2 jer la.. Aduhhh!!! Punyer la mengantuk aku.. Mata ni, mcm ader gam plak.. Lpas 2, masa yg ditunggu2.. Game!!! K, aku namekn game ni hlaluan berhalangan la.. Kitaorg kna pindahkn air dari baldi ke baldi tanpa kna tali yg jd penghalang antara kitaorg.. Game ni di menangi oleh Team B.. Team aku la 2.. Team B, diketuai oleh Ben..Ben ni adik Fon.. Tp muka lngsg tk same.. huhu.. Sebaik diumumkn sbg pemenang 2, En Wan suh kitaorg amik air kat dlm baldi td n simbah kat Team A.. Hehehe.. bkn setakat team A jer yg kna, tp En Zuraimy pun terkena tempia nyer skali.. lalalala.. Nakal tk nakal l akiatorg nyer Pengarah Sukan ni..ps 2, xtvti seterus nyer, treasure hunt.. mmg agak ssh la task ni.. Lari sane, lari sini, kna mrh dgn org kat situ sbb kitaorg kacau diaorg.. Penat giler.. Game ni dimenangi oleh Team A.. Group Fon.. Lps 2, kitaorg ber kerjasama menyediakan makanan utk BBQ, mlm nnt.. Diketuai oleh aku.. yeeeehaaa.. Benda ni tk kn berjaya tnpa bantuan Uncle n Auntie yg merupakan pemilik Camp ni.. Dia byk berikn tunjuk ajar kat kitaorg.. Mknan berjaya disiapkan dgn penuh bergaya.. Yg lelaki nyer pg main takraw.. Sblm 2 kitaorg diberi tugasan utk mlm ni, iaitu wat la aper2persembahan utk menggambarkan Teamwork.. Kalu tk silap aku laaa. 2-2 team pilih utk berlakon.. Mase yg ditunggu tiba, dan ternyata, Team a mmg superb.. Kitaorg ingt mmg Team A yg mng, tp surprise2, markah seri ok.. hehehhe...Abis game, kitaorg pun blik bilik masing2.
Hari terakhir, dimulakn dgn sesi sesi senaman, dan yoga.. best arr.. Auntie yg ajar kitorg ni merupakan org yg bertanggungjwb ajat Siti nurhaliza n Datuk K Yoga ok.. Lps 2,lecture dr encik..... hehehee. aku tk ingt aper name Encik ni.. Yg aku ingt, Encik ni comey.. wewewe.. Lps 2, ader game Charade.. Sape yg menang? Mesti arrr team aku yg menang... Team B!!!.. Abis game, kitaorg berkemas n berkumpul utk sesi penyampaian hadiah.. Tp,kitaorg yg prmpn seramai 4 org tk pg.. Kitaorg pg mandi manda rmai2.. hahaha.. syok2.. blm naik bas ader si photography, yg best nyer bkn kitaorg sebut cheeeeeseeeeeeeeeeee... tapi BELACAN.... Gambar kitaorg mmg lawak giler arrr.. dgn mulut masing2 ternganga nyer... K la.. 2 jer citer nyer..bubye.. ili..

0 comments: