CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 26, 2009

Dari Sayang kepada Sayangnya...

Haiii... Aku dapat benda ni kat satu temp yg agak seronok. N aku nk share d cni coz aku rase poem ni agak seronok. Mane aku dapat?? Aku pg menyamun =D

Sayang..
Kita punya persamaan
Walau susah untuk ditafsirkan
Tapi kita tau kita punya persamaan
Sayang..
Mengapa perlu gusar?
Mengapa perlu sedih?
Tidakkah tertanam sedikit keyakinan dalam dirimu terhadap diriku?
Sayang..
Tingkahmu selincah kata-katamu
Terungkap jua kata-kata itu darimu
Walau kau tau hasilnya belum tentu lumayan
Sayang..
Jodoh pertemuan di tangan Tuhan
Cliche bukan bunyinya
Tapi itu kenyataan
Sayang..
Andai kita dicipta untuk bersama
Ku tetap jadi milikmu
Walau dihayat yang akan datang
Sabar ye...

Hmm.. What do u think? Simple n straight to the point kan luahan ni. Suatu cetusan untuk insan yg tersayang. Ok then. Lots of luv,ili..

0 comments: