CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 16, 2009

Romance (Ku ingin Kamu) Ye ker???

Hai2.. Dh lame aku cr lirik lagu utk blog aku ni sbenarnyer.. N, here it is.. Dpt gak akhirnyer.. Mula2 mmg aku tk tau, malah tk pernah dgr lngsg lagu ni, smpi la aku dgr kat laptop adik kesygngan aku yg aku panggil "katik".. Heheh..
Ader pendpt yg aku nk kongsikan di sini.. Lagu ni, pd aku a little bit sentimental.. hmmm.. Aku andaikan lagu ni luahan hati seorg lelaki kat prmpn kot.. Ni pendpt peribadi aku la.. It just that kadang2 aku pelik, kenapa sblm seorg lelaki dpt memiliki hati seorg prmpn 2, mcm2 usaha, mcm2 benda peik yg korang sanggup buat.. Malah kdg2 perkara yg kaum lelaki buat, mmg agak sengal dan agak irritating di pandangan mata aku.. Ni lagi satu pendpt peribadi aku.. Kalu ader yg rase pendapat aku ni slh, just let me know k.. But before u let me know, think twice ye.. mane la tau sebenarnyer ape yg aku ckp ni btul.. Cuma korang tk leh nk terima sbb ego korang yg kdg2 agak menggunung 2.
K, aku nk smbung lg.. Tp, lps korang dh dpt prmpn 2, sng2 jer korang abaikan.. tk prnh terlintas ker kat hati korang yg sebenarnyer prmpn ni mempunyai hati yg sgt rapuh, n dlm erti kata lain kami ni kaum yg sgt2 la sensitif.. may b kat mulut kitaorg ckp tk kisah, but trust me, sebenar nyer kitaorg kisah.. Ni depends la kat situasi ae.. Lagi 1, psl perangai pelik korang.. Korang ni aku merujuk kat kaum lelaki ye.. Apersal la pelik sgt perangai korang di pandangan mata aku..Dh b'tahun- tahun knal pun, sebenarnyer tk cukup nk knal hati budi korang.. Mmg tk kn dpt knl la kalu nk diringkaskan citer.. Hmm.. suddenly aku rase aku jd dictator la plak.. Pemerintah berkuku besi.. Ni bkn sesi meluahkan perasaan ae.. Ni sesi bg p'dpt.. Sbb kalu nk bg p'dpt lebih2, org ckp aku kna la ader experience dulu.. Br la p'dpt aku ni blh diambil kira..Nk dikatakn byk experience, tk de la sgt.. Nk dikatakan aku tgh mengalami nyer skrg. wooooooo!!! i dun think sooo.. Well it is complicated.. Anyway,lets check dis out..
(Utk menyelamatkan diri aku dr dilaser oleh lelaki2 diluar sane, dgn suka cita nyer aku mengumumkan, tk semua lelaki mcm aper yg aku tulis ae.. Ramai lagi yg sgt2 menghargai prmpn ni) Kdg2 prmpn pun ader gak wat slh.. Lalalalalala... Adat la 2 kan.. heheheh....Ok then.. Its me, ili ahaks =) Peace no War...

Romance (Kuingin Kamu)

Demi semua yang aku jalani bersamamu

kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku
tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani...

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

back to ref

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

back to ref

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas

0 comments: