CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 17, 2008

Semoga Dirimu Bersemadi Dengan Aman..... Al- Fatihah...

18 November 2008. Pergi nye seorang isteri, ibu, mak long, n seorg yg bakal menjadi seorg nenek yg dihati nyer tersemat seribu kasih syg .. Sedih nyer aku sbb tk dpt nk tgk wajah terakhir arwah.. Kalu tk psl final exam yg tk berape ari je lg ni, mmg dh lame aku blik johor..
Rasenye br sgt aku pg tgk maklong mase cuti ari 2.. Tau2 jer, Tuhan lebih sygkn mak long.. Few thgs tht i'm gonna missed from her. Fantastic food tht she always served to me whn we visited her family in johor.. Aku tk smpt nk melawat dier, tp aku harap dgn iringan Surah Yassin dr cni, dpt menemani dier utk pg bersemadi dgn aman.... Pak Long, Abg Azrul, Kak Cona, Kak Ell, Era, n Ecah, kuat kn semangat yer.. Redhakn mak long pg... Dh cukup lame mak long tanggung sakit ni.. Kite yg ader ni, byk2 sedekahkn Al-Fatihah utk beliau... She will be in our heart 4 the rest of our life...
Lotz of Love, Kak Nawwar.....

3 comments:

~Mr.GoLdZa~ said...

sbar kak..
kirin da byk kali jd bnda mcmni..
mcm 2 gak nnt kita plak xda..
org akan knang kita..
insyaALLAH..

Sir Hanif Abd Nasir said...

AL-FATIHAH... Smoga roh arwah dtempat bsama2 org2 yg beriman dan bertaqwa.. aaamiinn~

Bond De Great said...

redo' kan permergian nya..tuhan lebih menyayangi nya...masa kita tak tau lagi bila....AL FATIHAH....